مدیرعامل همراه اول در حوزه پلتفرم های دیجیتال آفرین بوده است
نوشته شده توسط : Arfi :)

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت ضمن بازدید از مرکز مانیتورینگ پلتفرم‌های دیجیتال همراه اول، از اقدامات این اپراتور در توسعه پلتفرم‌های دیجیتال تشکر کرد.
مدیرعامل همراه اول در حوزه پلتفرم های دیجیتال آفرین بوده است

بنابر خبرهای منتشر شده از سوی روابط عمومی همراه اول، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در 13 بهمن 1400 طی بازدید از مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول، از جزئیات عملکرد پلتفرم های دیجیتال این اپراتور با خبر شد.

 مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول ضمن معرفی پلتفرم‌های دیجیتال این اپراتور و تشریح وضعیت فنی همراه اول با ارائه توضیحاتی عملکرد پلتفرم‌های شاد، روبیکا و موتور جستجوی ملی ذره بین را تشریح کرد.

سخنگوی دولت ضمن قدردانی از اپراتور همراه اول به دلیل ورود به حوزه پلتفرم های دیجیتال بیان نمود: با این حجم و قدرتی که این اپراتور در حوزه زیرساختی و سایر حوزه های مورد نیاز کشور به خوبی ورود کرده شایسته تقدیر است و من به عنوان یک مخاطب اعلام می کنم کار بسیار قابل قبولی صورت گرفته و اینکه با ترکیب جوان، فعال، نخبه و پویای کشورم این اقدامات تحول آفرین رقم خورده، که این موضوع بسیارخوشحال کننده است و هر کسی که این اقدامات را ببیند حتما همین حس را خواهد داشت.

وی در آخر اضافه کرد :خدا قوت می گویم به مدیرعامل همراه اول و همچنین سایر اعضای مجموعه بخاطر اقدامات خوبی که صورت گرفته که در کنار وظیفه ذاتی خود، در سایر حوزه های مرتبط از جمله پلتفرم ها هم ورود کرده است.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: همراه اول , سیم کارت , خرید سیم کارت , سیم کارت اعتباری ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: